Τι είναι το Tik Tok;
Αν το ψάξετε στο διαδίκτυο, θα πάρετε την εξής απάντηση:
Το Tik Tok είναι μία εφαρμογή στο smartphone που σου επιτρέπει να φτιάχνεις και να δημοσιεύεις στo internet (μέσω της πλατφόρμας του) βίντεο με μουσική και ειδικά εφέ. Η εφαρμογή διαθέτει ειδικά εφφέ μουσική κι άλλα εργαλεία για να επεξεργαστείτε τα βίντεο.
Επιπλέον μπορεί κάποιος να σχολιάσει, να στείλει προσωπικό μήνυμα ή να διαμοιράσει ένα βίντεο σε άλλες πλατφόρμες ή σε άλλους χρήστες H πλειοψηφία των βίντεο είναι χορευτικά ή αστεία κι αυτό τα βοηθάει στο να γίνουν πιο εύκολα viral και να μοιραστούν σε ολόκληρο το internet.
Θεωρείται Social Media εφαρμογή. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες κι επικοινωνία. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε χρήστες κάτω των 16 ετών και ειδικά σε μικρά παιδιά.
Και είναι Κινέζικη. Και ο Μητσοτάκης απαγόρευσε τον Απρίλιο το TikTok στους υπουργούς για να μην τους παρακολουθούν οι Κινέζοι.
«Ο αλγόριθμος του TikTok φτιάχτηκε στην Κίνα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, χωρίς φυσικά να πει λέξη για τις ελληνικές υποκλοπές που εμπλέκεται ο ίδιος.
Και μετά ο Κυριάκος Μητσοτάκης άνοιξε λογαριασμό, κι άρχισε να χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τη διάσημη εφαρμογή, προκειμένου να αυξήσει τα ποσοστά του μεταξύ των νέων.
Αλλά τα βίντεο του Μητσοτάκη στην εν λόγω πλατφόρμα, δεν είναι όπως όλων των υπόλοιπων χρηστών που τα ανεβάζουν «αυθόρμητα» και τα επεξεργάζονται μόνοι τους. Είναι προφανές, ότι εδώ υπάρχει «σκηνοθέτης», εξαιρετικά έμπειρος με την εφαρμογή, ενώ ο «ρόλος» του «ηθοποιού και πρωταγωνιστή» Μητσοτάκη εδώ, είναι ένας ανάλαφρος χαρακτήρας της διπλανής πόρτας, που του είχε γραφτό η μοίρα να επωμιστεί το βάρος αρχηγού κόμματος και πρωθυπουργού.
Αυτοσαρκάζεται, είναι αξύριστος και ξεμαλλιασμένος πολλές φορές, αγουροξυπνημένος, ενημερώνει πότε αρρωσταίνει και πότε γίνεται καλά, δεν κάνει… «διαγγέλματα» αλλά απαντά σε υποτιθέμενα ερωτήματα που απασχολούν τη νεολαία. Πολλές φορές εμφανίζεται σε οικογενειακές στιγμές, ενώ χαριτωμένα αποκάλεσε τον έρμο σκυλάκο του, «κομματόσκυλο».
Η «Αβάσταχτη -καλοστημένη- ελαφρότητα του είναι» του Μητσοτάκη, σε άλλους έχει αποδώσει, σε άλλους όχι. Στα πρώτα βίντεο τα αρνητικά σχόλια ήταν πολλά. Τώρα υπάρχει καταιγισμός θετικών σχολίων και ειδικά από πληθώρα προφίλ που μπαίνεις να δεις ποιοι είναι, και απουσιάζουν προσωπικά στοιχεία και βίντεο.
Οπότε όλο αυτό, το λες και μεγάλη εξαπάτηση: Στημένα, σκηνοθετημένα από επαγγελματία βίντεο με κομπάρσους χρήστες με σκοπό το «Phishing».
Τι είναι αυτό; Το Phishing είναι ενέργεια εξαπάτησης των χρηστών του διαδικτύου, κατά την οποία ο ‘θύτης’ υποδύεται μία αξιόπιστη οντότητα, καταχρώμενος την ελλιπή προστασία που παρέχουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία, και την άγνοια του χρήστη-‘θύματος’, με σκοπό την αθέμιτη απόκτηση προσωπικών δεδομένων, όπως είναι ευαίσθητα ιδιωτικά στοιχεία και κωδικοί.
Εδώ όμως δεν στοχεύει στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, αλλά στην ψήφο τους, κάνοντας κακή χρήση της πλατφόρμας και αθέμητο προεκλογικό αγώνα εις βάρος των νέων, που βλέπουν μια εικόνα που δεν είναι η αληθινή και χρήστες πληρωμένα τρολς και astroturfs να βαράνε στα σχόλια παλαμάκια.
Αυτό είναι το πρόσφατο -μετά της τριήμερης “ασθένειας” του με κορωνοϊό που ανέβασε στο Tik Tok. Τα εύσημα πρέπει να πάρει ο… «Σπίλμπεργκ» που το σκηνοθέτησε!
πηγή: antimedia.gr